Diskusija apie dekoracijas, scenos struktūrą, spalvas ir kostiumus šiais metais truko itin ilgai. Įvyko net 7 susirinkimai! Niekas nepamena, kad kada nors anksčiau būtų tekę tiek dirbti prie scenografijos. Bet ne šiaip sau toks darbas – planuojamos scenos plotas Ūkio banko teatro arenoje daugiau nei du kartus didesnis, nei praėjusiais metais!

Tai supratus, prieš akis pradėti kurti gigantiškų dekoracijų planai…

Tai pirmoji kūrybinio proceso dalis – „Lyrinio subjekto sąmonės srautas“. Tačiau neilgai trukus teko susiimti. Juk dideli dalykai gal ir daro įspūdį, tačiau nebūtinai atskleidžia temą, nebūtinai tinka vienas prie kito.

Taigi, giliai atsidusus, pradėta antroji scenografijos formavimo pakopą – „Kastravimas“. Jos metu kiekviena dekoracija, kiekviena detalė scenoje buvo atskirai permąstyta ir pasilikta tik tas, kas tikrai tinkama. Žodžiu, daiktų scenoje sumažinta dvigubai. Bet ir tai dar ne viskas!

Trečioji ir paskutinė scenografijos dalis – „Kaktomuša su realybe“. Jos metu Robertas (praeitų metų RO režisierius) sudarė 3D scenos modelį ir iš jo paaiškėjo įdomių dalykų: pavyzdžiui, kad 3,5 metrų spinta visgi užstoja 1,8 m. ūgio muzikantus, kad iš 12-os 1×2 metrų palečių neįmanoma sudėti 5×5 metrų kubo ir panašių aksiomų, kurių netiksliuose pradiniuose eskizuose buvo nepastebėta. O bet tačiau įveiktas ir šis žingsnis ir galima pareikšti – scenografijos koncepcija jau užbaigta!

0423-1

 

Po to be rūpesčių (o taip…) gali dirbti režisieriai, kostiumų, dekoracijų kūrėjai, šokėjai, muzikantai ir t.t. Judame į priekį. Paveikslėlyje matote galutinę roko operos scenografiją.