Roko operai labai svarbu yra dainos. Visiems tikriausiai smalsu, kas jas atrenka ir kodėl būtent tokias, o ne kitokias. Šį kartą apie dainų atrinkimą išgirsite iš pirmųjų – roko operos režisieriaus – lūpų.
Sausio mėnesį, kad ir kamuojami žiemos sesijos, tęsėm pasiruošimą roko operai. Jau buvo parašyti idėjinis (istorija) ir režisūrinis (veiksmo scenoje) scenarijai, taigi atėjo laikas dainų atrinkimui. Kad būtų aiškiau ką siūlyti, trumpai aprašiau kas kurioje scenoje vyksta ir kokios nuotaikos turėtų būti muzika. Su sričių vadovais per žiemos atostogas skaitėme scenų aprašymus, klausėmės dainų ir siūlėm, mūsų nuomone, tinkamiausias dainas konkrečioms scenoms. Vasario pirmomis dienomis jau turėjome virš pusantro šimto siūlymų.
Iš karto pradėjom dainas atrinkinėt. Per pirmąją vasario savaitę Talonas (ritmo grupės vadovas), Aleksandras (pučiamųjų grupės vadovas), Silvija ir Algė (vokalo vadovės) ir aš (režisierius) iš tos gausybės dainų rinkome šių metų roko operos gabalus. Kiekvienas iš mūsų rinkdami turėjome atsižvelgti į savo srities reikalavimus. Talonas rūpinosi, kad dainas būtų įmanoma atlikti su dabartine ritmo grupės sudėtimi. Ir dar jis nepaprastai buvo prieš tas dainas, kurias groti būtų buvę nuobodu. Aleksandras dar klausydamas dainos sakydavo kurioms galės prirašyti pučiamųjų partijų aranžuotes. Silvijai ir Algei svarbiausias rodiklis buvo dainos tinkamumas tos scenos vokalistui. Aš, kaip režisierius, rūpinausi ar renkama daina atitinka scenos nuotaiką ir struktūrą.
Vienos dainos buvo išrinktos vienbalsiai ir be didesnių diskusijų, o dėl kai kurių tai ilgokai nesutarėm, kol pagaliau vieni kitus įtikinome savo pasirinkto gabalo tinkamumu. Diskusijų rezultatas: roko operą prasidės šios dainos koveris Morcheeba – Rome wasn’t built in a day, o likusius sužinosite balandžio 30d. Ūkio banko teatro arenoje.
Tai tiek apie dainų siūlymą ir atrinkimą.