Kai dėl kažko labai stengiesi tai norisi, kad tave įvertintų. Kai nori, kad įvertintų, tai reikia, kad pamatytų. O, kad pamatytų reikia gerokai pasistengti. Tam yra renginio reklaminė kampanija, kuria siekiama, kad apie renginį sužinotų kuo daugiau potencialių žiūrovų.

Pagrindinė mūsų tikslinė auditorija yra VU MIF studentai, todėl ten reklamos visuomet būna daugiausia – plakatais ištapetuotos sienos, video klipai ekrane, visų grupiokų ir draugų kvietimai žodžiu, el.paštu ir kaip tik kitaip besugalvotume, tačiau stengiantis padaryti tikrai gerą renginį kyla noras, kad apie jį sužinotų ir už fakulteto ar universiteto ribų…
Žinoma viską riboja (ne)turimų lėšų kiekis, tad stengiamės įvairiai išsisukti. Labiausiai padeda visagalis internetas, kur stengiamės matytis įvairiuose renginių kalendoriuose (pvz. Facebook’e, pramoginiuose portaluose ar pan. (pvz. balsas.lt) Akylesnieji galėjo Saulėtekyje ar Vilniaus centre pastebėti štai tokius stendus:

blogas09

blogas10

Laisvalaikiu įsijungiantys radiją galbūt jau girdėjo mus Lietuvos Radijo laidoje “Muzikinis vidudienis”, nespėję laidą gali rasti jų archyve. Balandžio 20d. mus galėsite išgirsti Start FM laidoje LUNI, o 21d. rytą – Radiocentre. Na, o televizijos mėgėjai galbūt mus matė delfi.tv, arba MTV eteryje besisukančiame vaizdo klipe: