Roko operos scenaristus rašant scenarijų persekiojo vestuvių prakeiksmas – vienas iš jų buvo taip įkvėptas scenarijaus, jog vos nepasiryžo vestuvėms iš išskaičiavimo (nepasiryžo); kitas įsisuko į muzikavimo vestuvėse verslą; trečioji draugų vestuvėse pagavo puokštę. Iš keturių scenaristų vestuvių nepalytėtas liko tik vienas.

Roko operos premjeros dieną, projekto vadovė sulaukė skambučio nuo vaikino, kuris prašė leidimo pasipiršti savo išrinktajai ant scenos tuoj pat po koncerto. Turėjo netgi sužadėtuvių žiedą. Deja, nepasiryžo.

Viena sudėtingiausių užduočių šiemet buvo roko operos pavadinimo rinkimas. Iki “Dievas iš mašinos” ši roko opera turėjo keletą debiutantų: “iVestuvės” ir “Duobkasys jau laukia”. “iVestuvės” jau mėnesį buvo paskelbtas oficialiu pavadinimu, kol per kitą susitikimą paskutinę akimirką užgimė “Dievas iš mašinos”.

Pirmą kartą operos istorijoje muzikantų sąstatą papildė akordeonas.

Grido kompiuteris buvo galutinai suprojektuotas (su funkcionuojančiomis lempomis) iki premjeros likus vos kelioms valandoms.

Grimerinėse buvo labai daug iš rėmėjų gauto ekstraktinio gėrimo “ANTISTRESS”, kuriuo prieš premjerą gaivinosi roko operos dalyviai. Tikėtina, tai viena iš priežasčių, kodėl užkulisiuose buvo kaip niekad ramu.

Tikriausiai pirmą kartą roko operos istorijoje buvo pakartotas ne MIDI himnas, o finalinė scena.

Po premjeros užkulisiuose dalyviai sulaukė malonios bei labai skanios staigmenos – vardinį tortą su RO logotipu “Dievas iš mašinos” iš RO jau 4-tus metus gyvenančios ir visaip kaip prijaučiančios filologijos studentės.